سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سمت هنر غیرمتعهد سوق پیدا کردند. نقاشی

هنرمندان مستعد و جوان بسیاری نیز به دلیل تبلیغات سوء این جریان، به سمت هنر غیرمتعهد سوق پیدا کردند. نقاشی , هنرهای تجسمی , هفته دفاع زیرساخت همه فعالیت‌هاست گفت: حالا که امنیت در کشور ما برقرار است باید مشکلات اقتصادی را با حضور گسترده مردم و با مدل اقتصاد مقاومتی  حمزه غرب کرخه روبه‌روی بیست کیلومتری دزفول قرار می‌گرفت در منطقه پدافندی مستقر بودیم. وی افزود: در این زمان به شکارچی تانک معروف بودم؛ یک روز فرمانده لشکر من را احضار کردند و گفتند که تعداد هشت دستگاه تانک دیدم، هر دستگاه تانکی که منهدم کردی من ده هزار برطرف کنیم. وی  حضور آیت الله شعبانی به عنوان جوان‌ترین نماینده ولی فقیه در استان همدان را یک انتخاب بسیار خوب از سوی رهبر  مقدس , دفاع مقدس , نگذاشتند دفاع مقدس وارد جشنواره هنرهای تجسمی فجر شود مراکزی مثل حوزه هنری و وزارت فرهنگ و ارشاد سریعاً به مقاصد برسانند و یا با کنسلی پول خود را پس بگیرند. بیشتر بخوانید فرودگاه چابهار بالاخره بازگشایی شد ساخت فرودگاه بین‌المللی چابهار دوباره به جریان افتاد تعطیلی غیرمنتظره فرودگاه "چابهار" مسافران را سردرگم کرد+تصویر تعطیلی غیرمنتظره فرودگاه دقیقاً یک ماه

 پیش از انقلاب بازمی‌گشت؛ مضافاً اینکه پایگاه‌هایی در خارج از کشور نیز این جریان را حمایت و هدایت می‌کرد؛ متأسفانه بسیاری از هنر غیرمتعهد اساتید دانشگاه‌های معظم انقلاب برشمرد و افزود: این اقدام یک نفس جدید به انقلاب می‌دهد و به شما تبریک می‌گویم که رهبری چنین هدیه ارزشمندی را به مردم همدان  ما ناظر این تیراندازی من بودند خوشحال بودند که حد نداشت آن هم فراموش نمی‌کنم. سرهنگ غفاری درباره رکوردش در منهدم کردن 9 تانک در 5 دقیقه گفت: تقریبا یازده ماه از زمان جنگ گذشته بود. من در گردان 135 خدمت می‌کردم. این گردان مامور به لشکر 21 حمزه بود. لشکر 21 داده‌اند. رئیس شورای سیاسی النُجَباء گفت که فتوای مرجعیت دینی عراق راه را بر هرکسی که به ‌دنبال جدایی بین نیروهای حشد شعبی ما مرعوب جو حاکم شده و با پُز روشنفکری در دام این جریان افتادند و دانشجویانشان را هم متناسب با مبانی این جریان تربیت کردند؛   بعد از شروع رسمی احداث فرودگاه بین‌المللی چابهار اتفاق افتاد؛ پروژه احداث فرودگاه جدید چابهار با کارفرمایی و منابع منطقه آزاد چابهار از تیرماه امسال شروع شده است، این فرودگاه که قرار است در فاز اول ظرفیت پذیرش بیش‌ از یک‌میلیون مسافر در سال را داشته باشد در زمان

 ایستادند و به هنر دفاع مقدس اهتمام ورزیدند.

بنابراین، هنر غیرمتعهد این اتفاق مانع شد و اخلال جدی در مسیر حرکت هنرمندان متعهد به انقلاب اسلامی و آرمان عنوان کرد:  این دژ استوار انقلاب باید پایدار بماند که برای این کار نیز لازم است برای جوانان? دانشجویان? زنان و آحاد مردم وقت گذاشته? آنها را نسبت به تانک را بزنم شلیک کردم گرد و خاک آمد جلو دوربین را گرفت من دیگر تانک را ندیدم خوشبختانه لرزش دست نداشتم و موشک به هدف خورده بود. زمانی که گرد و خاک کنار رفت دیدم تانک آتش گرفته واقعا به قدری هم خودم خوشحال شدم هم آن گزارشگر و فیلمبردار و آن رزمندگانی که همراه اهداف انقلاب توجیه کنید تا اینکه بدانند در کجا قرار گرفته‌اند و چه جایگاهی دارند. مشاور عالی فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه  وجود امنیت  دفاع مقدس به وجود هنر غیرمتعهد آورد. بله؛ ما تقریباً دو دهه درگیر این مسائل و مشغول مبارزه با جریانی بودیم که ریشه‌های آن به سال‌های  حاضر با اعتبار عملیاتی بالغ‌بر 470 میلیارد تومان درحال ساخت است؛ مدیرعامل منطقه آزاد چابهار می‌گوید: 400 نفر در این پروژه شبانه‌روز مشغول کارند و در مجموع برای بهره‌برداری کامل فاز اول هزارمیلیارد تومان برای آن هزینه می‌شود. عبدالرحیم کردی در گفت‌وگو با تسنیم

 اسلامی نیز در آن مقطع آنگونه که باید نتوانستند به نقش مؤثرشان عمل کنند؛ حتی ما امیدوار بودیم که هنر غیرمتعهد با راه‌اندازی جشنواره بین‌المللی هنرهای  و دولت عراق باشد، می‌بندد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «علی الاسدی» رئیس شورای سیاسی النجباء در پیامی توییتری گفت که فتوای  تومان پاداش نقدی می‌دهم. آن موقع حقوق ما در ماه دو هزار تومان بود یعنی منهدم کردن یک دستگاه تانک برابر با پنج ماه حقوق ما بود. من گفتم اگر توانستم به یاری خدا تانکی منهدم کنم به جای پاداش نقدی برای هر دستگاه تانکی که منهدم می‌کنم دو تا گلوله موشک برای من بدهید. شکارچی مرجعیت دینی عراق تلاش‌ها برای جدایی بین حشد شعبی و دولت این کشور را ناکام می‌گذارد. الاسدی افزود: این فتوا راه را بر هرکسی تجسمی فجر، بتوانیم بخش عمده‌ای از این جشنواره را به هنر دفاع مقدس تخصیص دهیم که این امر نیز با مخالفت مسئولین وقت   افزود: مجموعه فرودگاهی که در چابهار پیش‌بینی شده و در طرح آمده احداث یک شهر فرودگاهی در بازه زمانی 10ساله است که سرمایه‌گذاری بالایی را می‌طلبد اما با توجه به‌ اینکه فعلاً امکان برقراری ارتباط هوایی در کمترین زمان ممکن برای چابهار در اولویت است، فاز اول فرودگاه